lunes, 21 de noviembre de 2016

BILAKETA DESBERDINAK



GOOGLELEKO BILAKETAK

Olentzeroren etxean dauden prezioak bilatu nahi ditut, horretarako lehenik eta behin, olentzeroren etxea bilatu dut. Baina denbora ez galtzeko zuzenean prezioen tokira joan nahi dut eta lehenik egindako bilaketarekin niore kabuz bilatu behar dut. Hori dela eta bigarren bilaketan kakotxen artean zehazki nahi nuena bilatu dut, eta zuzenean Izenaduba basoaren orrialdean sartu da eta prezioen gunea agertu zait.

          Olentzeroren etxea, bertan izenaduba basoaren orrialdea agertu zait.    
      Bilaketa asko ez egiteko, kakotxen artean bertako prezioak bilatu ditut. https://www.google.es/#q=%22izenaduba+basoaren+prezioak%22

BILATZAILE ESPEZIALIZATUAK 

Hauetatik youtube erabili dut. Horretarako, letra erdizka dakidan abesti baten izenburua bilatu nahi dut. Abestiaren zati bat dakit sola en dena, baina hurrengo hitza zein den jakin nahi dut baita nork abesten duen. Horretarako asteriskoa erabili dut ez dakidan hitzaren ordez jartzeko.

https://www.youtube.com/results?search_query=%2Asola+en+el+%2A

Laburbilduz, batez ere nik egindako bilaketetan, gauza konkretuak bilatzeko kakotxak ezinbestekoak dira eta hitzaren bat edota esaldi bateko gauza konkreturen bat ez dakigunean zehatz mhatz, nire kasuan, abestia, asteriskoaren erabilera eman diot. Beraz, ahalik eta arinen eta zehatz mehatz nahi nuena bilatzeko oso ondo dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario